ریحانه جوون ریحانه جوون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
بابا یوسفبابا یوسف، تا این لحظه: 33 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
مامان شقایقمامان شقایق، تا این لحظه: 31 سال و 22 روز سن داره

◕ ‿ ◕کلبه ایی چوبی از خاطرات باهم بودن◕ ‿ ◕

عید قربان

1394/2/10 22:03
334 بازدید
اشتراک گذاری

 

   سلام مامانی عیده قربانه منم صبح پاشدم و میخوام کیک درست

   کنم تو و بابایی خوابیدین منم خیلی خوابم میادش اما با صدای الله اکبر

که مردم میدادن پاشدم دیشبم اتاقت رو تغییر دادیم و تخت خودمون رو  اوردیم وای مامانی کلی یاد  اون دوران با بابایی افتادیم کلیم

با بابایی گفتیم و خندیدیم niniweblog.comبیچاره خودش از زیر زمین تخت رو اورده

بود بالا منم کمکش کردم اما  بالاخره زور زیادی که نداشتم فک کنم دوباره بابات

باید عمل کنه چون هنوز بخیه هاشم نکشیده

    کاش عیدیه یه مسافرت تپل میرفتیم اما مگه میشه

    اما اشکال نداره

    راستی من عاشق شیرینیجاتم واسه همینم کیک درستیدم بیشتر از

    بیرون میگیریم چون خودم بلد نیستم در حد ساده برای همینم خودم

    درست میکنم اصلا بهم حال نمیده

                                 

 

پسندها (3)

نظرات (3)

melisa
11 اردیبهشت 94 23:52
سلام.چقد کارقشنگی کردینو این وبلاگ رو برای دخترکوشولوی نازتون درست کردین.منک واقعا تحت تاثیرقرارگرفتم.اگ اجازه بدین منم این ایدتونو تقلیدکنم.ینی درآِینده همین روشو روی دختریا پسرم پیاده میکنم.درهرصورت خیلی خوب بود. اگ باتبادل لیک موافق بودی خبرم کن
مامانی و بابایی جون
پاسخ
سلام ملیساجون حتما این کارو کن چون واقعا ثبت خاطرات خیلی شیرین و به یاد موندنیه و کلیم بچه هامون استقبال میکنن در اینده من شما رو لینک میکنم
ساسان اس ام اس
30 اردیبهشت 94 19:40
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون «شما هم کارت شارژ رایگان میخواهید؟ وارد شوید کارت شارژ رایگان دریافت کنید.» www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
مامانی و بابایی جون
پاسخ
سلام ممنون از بازدیدتون منم به وبتون سر میزنم
نیکتا
4 خرداد 94 18:54
سلام خاله جونم میشه لطف بکنید و عدد 75 رو به سامانه 1000891010ارسال کنید ؟خیلی خیلی ممنونتون میشم
مامانی و بابایی جون
پاسخ
سلام من هرکاری کردم کردم نتونستم عکس دخترم رو ارسال کنم یعنی وقتی میفرستادم هیچ پیامی نمیومد که عکس رو قبول کرده یا نه چشم حتما0