ریحانه جوون ریحانه جوون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
بابا یوسفبابا یوسف، تا این لحظه: 33 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
مامان شقایقمامان شقایق، تا این لحظه: 31 سال و 22 روز سن داره

◕ ‿ ◕کلبه ایی چوبی از خاطرات باهم بودن◕ ‿ ◕

دندونی

1394/6/24 15:46
208 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                         انار دونه دونه

        بچه ای دارم دردونه          قشنگ و مهربونه

                                   انار دونه دونه

        سه چهار روزه که بچم        گرفتار دندونه

                                   انار دونه دونه

توی دهان بچم یه گل زده جونه    گل نگو مرواریده مثه طلای سفیده

 

من و مامامانجونی توماشین نشسته بودیم و داشتیم حرف می زدیم که یهو مامانجونی فهمید که دندونت نیشک زده وکلی خوشحال شدیم و قرار شدش برات مهمونی بگیریم منم همون موقع گفتم امروز چندمه تا تو ذهنم بسپرم وتاریخش روبرات بگم اما مخ مامانی انگار اب رفته هرچیم فکر میکنم یادم نمیاد چقدر دوست داشتم تمام تاریخات رو برات دقیق بگم اما همیشه دچار فراموشی میشم

بگذریم.......

مهم دندونه که در اوردی جشنتم عموها و خاله های خودم بودن و مامانجونی دیگه.......

سمت بابایی کسی نبود اخه راهشون نبود که بتونن بیان و زیادهمچین رسمایی ندارن..........

          دست مامانجونی درد نکنه خیلی زحمت کشید

     

        

   

        

   

      

بقیه عکسا نبودش پیدا کردم میزارم

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)