ریحانه جوون ریحانه جوون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
بابا یوسفبابا یوسف، تا این لحظه: 34 سال و 29 روز سن داره
مامان شقایقمامان شقایق، تا این لحظه: 31 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

◕ ‿ ◕کلبه ایی چوبی از خاطرات باهم بودن◕ ‿ ◕

جمع کردن ساک و رفتن خونه مامانجونی

1392/9/5 4:56
187 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

     سلام شیرینم لبخند احوال دخترمون قلب تو خونه کوچولوش چطوره چشمک

 

     دیگه دارم ساک و وسایلت رو جمع میکنم و میریم خونه مامانجونی

     دیگه اونجا بمونیم تا مامانجونیم ازمون مواظبت بکنه و.....

     توی ساکت پتودورپیچت و پاپوشت و کاور شیردهی و دستمال

     حوله ای و قران گذاشتم لباسم قراره با مامانجونی بریم سایزo 

     مخمل بخریم اینا وسایلای داخل ساکت بودن بعدشم قنداق فرنگی

     و کریرم برداشتیم گلم و با بابایی هم اماده شدیم

     اول باید میرفتیم دکترم بعدش خونه مامانجونی خیلی دیر رسیدیم

     مطب دکتر یه یک ساعت ـــ یک ساعت و نیمی شدش  که دیر

     رسیدیم منشیشم ناراحت شدش دیگه ما نشستیم تا نوبتمون

     بشه عسیسکم  بعدشم با بابایی رفتیم

      داخل و منم وزن شدم 1  کیلو هم اضافه

      شدم  وای مامانی جونم نمیدونم تا عید

      میتونم خودم رو لاغر کنم یا نه؟؟؟  

     خانوم دکترم سونو کرد و گفت هنوز سر

     شما نیومده پایین منم گفتم خانوم دکتر

     میشه 19 اذر نی نی بیاد بیرون ؟؟؟؟؟

     اما اجازه نداد و گفت زوده و باید تا جایی

    که امکانش هست شما همونجا بمونی و

    بجاش نوبت دفعه دیگمون شدش 19 اذر اخه

     گلم دوس داشتم 19 اذر که ولادته شما بیاید و ما هم شب

     یــــــــــــلدا مراسم شما  رو بگیریم اینطوری خیلی قشنگ میشدش

     اما انگار قسمت نبود و خانوم دکتر گفت دنبال ولادت دیگه بگرد  

     خخخخخ چه برنامه ای هم ریخته بودیم البته یه دلیل دیگه هم

     داشت اونم این که تاریخ روزامون با هم یکی میشد و هر 2 تامون

     19همی بودیم با ماه های متفاوت .

     ماهم بعد مطب رفتیم خونه مامانجونی و بابایی هم صبح دیگه

     رفت خیلی دلم واسه بابایی تنگ میشه اما خب اونم میاد بهمون

     سر میزنه دیگه

                             

      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)