ریحانه جوون ریحانه جوون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
بابا یوسفبابا یوسف، تا این لحظه: 34 سال و 19 روز سن داره
مامان شقایقمامان شقایق، تا این لحظه: 31 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

◕ ‿ ◕کلبه ایی چوبی از خاطرات باهم بودن◕ ‿ ◕

مشخص شدن تاریخ زایمانمممممممم

1392/10/8 14:24
156 بازدید
اشتراک گذاری

     

       سلام گرم به دختر نازم که الان پیشمه و  8 روزشه و مامانش

       تنبلی کرد و دیر وبلاگش و به روز کرد ببخشید عزیزکم واقعا سرم

                             شلوغ پلوغ شده بود

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

       اخرین باری که رفتم دکتر بهش گفتم خانوم دکتر اجازه میدین 27 اذر

      نی نی نازمون تو بغلم باشه انقدر خانوم دکتر گله که گفت باشه دیگه

      وقتشه هر موقع بخوای اشکال نداره فقط چند شنبس؟ گفتم چهارشنبس .

      میگفت حالا چرا این روز ؟ گفتم خانوم دکتر چون 5 شنبه مرخص میشم و 

      5 شنبه و جمعه تعطیله و میتونن بیان پیشم و منم برا خونه رفتن و ....

     مشکل ندارممممم خانوم دکتر گل هم قبول کرد و گفتش 5 صبح بیا

     بیمارستان منم وقتی نامه برای بیمارستان داد تو پوست خودم نمیگنجیدم

     از خوشحالی نمیدونستم باید چکار کنم فقط خودم رو کنترل میکردم از

     خوشحالی خلاصه مامانی جوونم خوشحالی هم داره دیگه مگه نه

                جیجرممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)