ریحانه جوون ریحانه جوون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
بابا یوسفبابا یوسف، تا این لحظه: 34 سال و 19 روز سن داره
مامان شقایقمامان شقایق، تا این لحظه: 31 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

◕ ‿ ◕کلبه ایی چوبی از خاطرات باهم بودن◕ ‿ ◕

1 ماهگی

1392/12/16 8:17
203 بازدید
اشتراک گذاری

                                سلام گل گلک مامان و بابا

      شما چقدر با مزه هستین نفسکم چقدر جیگری و من نمیدونستم

   نمیدونی چقدر دوست دارم حتی نمیتونم ازت یه لحظه دور بشم

اگه هم شبا نخوابیده باشم بازم نمیتونم خودم بخوابم و یکی تو

 رو نگه داره  نمیدونی چقدر بهت وابسته شدم

 

                        حالا بزار یه مختصر از ماه اولت بگم

     خب خداروشکر ماه اول هیچ مشکلی نداشتی و مریضی نداشتی

     فقط دلدرد داشتی اونم طبیعیه برای نوزادا اما مامانی چیزی که

    من رو خیلی نگران میکنه اینه که شما به خوبی وزن اضافه نمیکنی

    خیلی کند وزن میگیری ای کاش این مشکلم حل بشه خیلی ناراحتم

    از کمیه وزنت میترسم همین باعث بشه تا تو بدنت ضعیف بمونه

     و .... ای بابا حالا چرا من همش دارم  موج  منفی میدم اصلا هم

    اینطوری نیست شما خیلی هم خوبین هیچیتم نیست ولی دوران 

    خیلی خوبی بودش و خوب تونستم با همه چیز کنار بیام با شب

                                          بیداریات و........

             یک ماهگیتم تموم شدش و وارد ماه دوم شدی 

             مبارکت باشه عزیز دلم که ١ ماه بزرگتر و خانوم تر

                                 شدی عسل  مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

تکتم
20 اسفند 92 14:56
ایشالا خدا دخمل گلتو حفظ کنه خیلی ماهه خیلی دوستش دارم