ریحانه جوون ریحانه جوون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
بابا یوسفبابا یوسف، تا این لحظه: 34 سال و 23 روز سن داره
مامان شقایقمامان شقایق، تا این لحظه: 31 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

◕ ‿ ◕کلبه ایی چوبی از خاطرات باهم بودن◕ ‿ ◕

2 ماهگی

1393/1/6 13:25
212 بازدید
اشتراک گذاری

  

      سلام مامانم انقدر وقتم رو پر میکنی که فرصت نوشتن

      ندارم حتی وقت نمیکنم غذاشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز بزارم اخه بغلی شدی

      حالا همه فکر میکنن من بغلیت کردم نه خودت دوست داشتی

      از اول تو بغل باشی کلا با راه رفتن و تو ماشین بودن خوابت

      میبره تو 2 ماهگیت اتفاق و ... نیوفتاد

      فقط شما یکمی ناز داری به پوشکای ایرانی حساسیت نشون

     میدادی منم پوشکت رو عوض کردم و برات پمپرز گرفتم تاحالا

    که خوب بوده ازین به بعدش رو ببینیم چی پیش میاد میگن دختر

    ناز داره شما دیگه نازتون زیاده ها.... الهی مامانی فدات شه

                 خیلی دوست دارم همه کار برات میکنم

    تازه خیلی دوست داشتم ببرمت اتلیه اخرشم با کلی گشتن تو

    اینترنت اتلیه سها رو پیدا کردم و خوشم اومد اونجا که زنگ زدم

    برا 1 اسفند ماه وقت دادش

   راستی الان که دارم مینویسم بغل بابایی خوابیدی رو دستش

             یه موچ گنده برا  دخملیم بدو بگیرش تا تازس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بهار
5 فروردین 93 18:49
دنیای کودکانه سنیا.