ریحانه جوون ریحانه جوون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
بابا یوسفبابا یوسف، تا این لحظه: 34 سال و 13 روز سن داره
مامان شقایقمامان شقایق، تا این لحظه: 31 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

◕ ‿ ◕کلبه ایی چوبی از خاطرات باهم بودن◕ ‿ ◕

تفرش...

1393/5/30 16:17
318 بازدید
اشتراک گذاری

 

     سلام ریحانه جونم فکر کنم 2ماه یا بیشتر نیومدم برات بنویسم از کارات بگم از

     کاریات بگم از شیطونیات و.........

    امسال تابستون بخاطر کار بابایی 2ماه تفرش بودیم البته ما45 روزش رو اونجا بودیم بقیش رو

    اومدیم تهران خونه مامان جونیت

    تو 6__7 ماهگی سینه خیز میرفتی هنوز نمیتونستی چهاردست و پا بری دقیقا عید فطر چهاردست

    و پا رفتی نمیدونی کلی ذوق کردیم ازت فیلم گرفتیم و....

    راستی مامانی شما همش دوست داری بایستی مدام دست رو اینور و اونور میگیری و  میایستی

    همشم میرفتی زیر تخت و اشپزخونه دیگه نمیتونم یه دقیقه بزارمت رو زمین تا میزارمت همش میری

    زیر تخت و زیر مبل .... کلا میری جاهای خطرناک .

                                        بزار یه چیز جالب برات تعریف کنم مامانم : 

          من داشتم میرفتم تو اتاق خواب مامانجونی که تو هم چهار دست و پا پشتم میومدی دیگه

          بهت توجه نکردم و رفته بودم موهام رو سشوار میکردم بعد از چن دقیقه مامانجونی اومد پیشم

          گفت ریحانه کو گفتم نمیدونم شاید رفته تو اتاق خواب دایی دیدیم اونجا نیستی تو سالنم نبودی

          دیدم رفتی تو دسشویی نشستی الهی قربونت بشم کلی خندیدم منم تا دیدمت داد زدم بیاین

          اینجا رو ببینید به داییتم گفتم سریع عکس بگیرا نگرفت خیلی باحال بودی هیچ وقت در دسشویی

          باز نیستا نمیدونم چرا باز بود منم که تازه از حموم اومده بودم داشتم موهام رو سشوار میکشیدم

          مجبور شدم دوباره با تو برم حموم

                    الهی مامان فدات شه فک کنم تازه شیرین کاریات و خرابکاریات شروع میشه

    شرمنده مامانت خیلی تنبله دست به عکسش خیلی ضعیفه زیاد عکس نداری از تفرش ولی همونایی که

    داری میزارم

    هنوز گوشات رو سوراخ نکردم حتما تو این چند روزه سوراخشون میکنم که میریم خونه باباجونت

    تو شهرکرد خوجل موجل بشی

                                      BOOOOOOS

 این عکس ها مربوط به تفرشه 

                                     

                                     

                                       

                                          

                                       

                                        

                                      

                                                 

                                      

                                    

                                      

                                  

                                      

                             

               قربون کباب خوردنت بشم من اینجا یهو خودت رو پرت کردی

          وسط سفره کباب رو برداشتی با یه دستتم یه مشت برنج                                

 

                                       

                                     

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

نی نی عکس
7 شهریور 93 18:19
ماشاالله چه نی نی نازی ز بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم . http://www.niniaxs.ir