ریحانه جوون ریحانه جوون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
بابا یوسفبابا یوسف، تا این لحظه: 34 سال و 22 روز سن داره
مامان شقایقمامان شقایق، تا این لحظه: 31 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

◕ ‿ ◕کلبه ایی چوبی از خاطرات باهم بودن◕ ‿ ◕

نوار قلب نی نی

1392/8/25 22:39
215 بازدید
اشتراک گذاری

                                                 

      سلام برگل دختر شیطونم که همش ما رو نگران میکنه مامانی

    یکی از دوستای نی نی سایتی بچش رو تو هفته 36 از دست

    داده بود یکی دیگه هم بند ناف دور نی نیش پیچیده شده بود

    وای گلم مامانی هم کلی استرس گرفته بود و ترسیده بودش

    بخاطرهمینم احساس میکرد شما 1 هفته مثله قبل گل کوچیک

    بازی نمیکنی واقعا هم 1 هفته کمتر خودت رو بهم نشون میدادی

    که دیگه دیدم یک روز ونیمه که اصلا قصد نداری خودت رو نشونم بدی

    و تو اونجای تنگ وکوچیک بازی کنی منم به مامانجونی و بابایی گفتم

    بابایی هم گفت همون بیمارستانی که دکترت هست برو جای دیگه نرو

    اخه اون موقع من خونه مامانجونی بودم منم با مامانجونی و باجونی

    رفتیم بیمارستان همشم نگران بودم الان چی میشه بعضی مواقع هم

    خودم رو میزدم به بی خیالی اما مگه میشه ادم کسی رو که منتظرشه

    بهش فک نکنه الهی قربونت بشم رسیدیم بیمارستان تازه هوا

    بارونی بودش رفتیم بخش زایمان و مشکلم رو گفتم اوناهم

    سریع بردنم رو تخت خوابوندنم و صدای قلب شما رو بشنون

    وای مامانی صدای قلبت خیلی خیلی ارامش بخشه تازه تند

    تند هم میزدش خانومه هم میگفت از من بهتره صدای قلبش

   ماشاا...  

   بعدم قرار شد نوار قلب بگیرن . نوار قلب شما رو میگم جیگرکم .

    بالاخره نوار قلب شما هم خوب خوب بود هیچ مشکلی نبود گفتن

     بهم نوار قلبشم عالیه از بیمارستانم همش گزارش کارا رو به دکترم

     میدادن و دکترمم میگفت باید چیکار کنن نوار قلبم از پشت گوشی به

     دکترم گفتن و خانوم دکتر گفتش سونو هم براش بنویسین و بگین بعد

     انجامش سریع بیاد مطب خلاصه اون شبم گذشت و با کلی استرس

     اما وروجک خان ادم مامانش رو که نگران نمیکنه البته فک کنم شما

     یه وقتایی خواب زمستونی میری اخه این بار سومم بودش که ما رو

     ترسونده بودی و سرکار میزاشتی

                                          

                                            
 
   خدایا مواظب جوجوم باش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ارام جانم
25 آبان 92 22:59
ان شاالله سرموقع جوجوی نازتوسالم بغل میکنی
مامانی و بابایی جون
پاسخ
مرسی ارام جان ممنون که نظر دادی