ریحانه جوون ریحانه جوون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
بابا یوسفبابا یوسف، تا این لحظه: 34 سال و 12 روز سن داره
مامان شقایقمامان شقایق، تا این لحظه: 31 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

◕ ‿ ◕کلبه ایی چوبی از خاطرات باهم بودن◕ ‿ ◕

دندون پزشک..

1393/9/19 18:50
376 بازدید
اشتراک گذاری

                                           

 مامانی دندوناش خراب شده بود و باید دندوناش رو درست میکرد حالا بزار بزرگ شی 

 میفهمی دندون درد چقد بده البته ایشالا که هیچ وقت دچار درد نشی چون چشم و سر

 و دست ادم به فنا میره من وقتی میرفتم و تو تو سالن انتظار با بابا بودی تا 15 دقیقه خوب

بودی بعدش شیطنت  و جیغ و.. به پا بود بیچاره بابا مجبور میشد تو رو ببره خونه بدتر از

همه این بودش که وقتی بابا پشت فرمون بود تو هم بغلش بودی بیچاره بابایی عادت کرده

بود چون کارمن با یه جلسه و دوجلسه و... تموم نمیشد فعلا 4 تا دندونای جلوم رو درست

کردم یه اعتراف از بس شیرینی خوردم و مسواک نزدم اینجوری شد اینا رو گفتم تا برا تو

درس عبرت شه البته این کار برام سخت بود اخه من مدام در حال شیرینی و کاکائو و کیک

و... خوردن هستم یعنی مدام باید مسواک بزنم خب حقمم بود

حالا با  بابا 3 تایی میومدیم مطب بعدش تو و بابا میرفتین خونه من زنگ میزدم تو و بابا

میومدین دنبالم چه دردسرایی . اخه بابات راضی نمیشد که با اژانس برم و بیام منم دوست

داشتم با هم بریم که تو راه بستنی بخوریم

حتما میگی چه مامان شکمویی یه بارش به بابات زنگیدم کارم تموم شده بیا دنبالم وقتی

اومد دنبالم دیدم تو لخت لختی فقط شورت پاته چشمام گرد شده بود اخه جنابعالی

نمیزاشتین!!!! باباتم تو رو لخت اورده بود لباساتم اورده بود که تنت کنم

از دست تو خاله ریزه.....

                           

                                                 اینم عکست تو مطب...

                       

                                                

                                                             

                                                 

                                                             

                                                 

                                                              

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ĸoѕαr
4 اردیبهشت 94 16:33
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا